torstai 29. lokakuuta 2015

Blogini tarina

Sain haasteen Villasukkavuosi-blogin Marjaanalta kertoa blogini tarinan. Esitän jatkohaasteen kaikille niille blogeille, jotka sitä eivät vielä ole saaneet, koska näitä tarinoita on ainakin minusta mukava lueskella.

Minun blogini tarina :

Olen aina värkännyt ja väkertänyt kaikenlaista. Mietin aika pitkään blogin perustamista ennekuin sain päätöksen siitä aikaiseksi. Alussa ajattelin sen olevan päiväkirjamainen omien töiden kirjaamista varten oleva harraste, mutta sitten sain ensimmäisen kommentin blogiini. Ja ensimmäisen lukijan ja toisen jne. Tajusin, että blogiani lukee minun itseni lisäksi muutkin.

Sen jälkeen itsekin innostuin bloggaamisesta enemmän, aloin tekemään blogistani "itseninäköistä" käsityöblogia. Aloin kiinnittämän huomiota ohjeisiin, niiden tekoon ja valokuviin (vaikkeivat ne vieläkään hyviä ole). Ilostun jokaisesta kommentista jonka blogiini saan ja huomaan tekeväni jotakin ajatuksella, että se sopii blogiin ja haluan jakaa ohjeen/työn toisten kanssa.

Joulun jälkeen blogini täyttää 2 vuotta ja mitä tähän kahteen vuoteen on mahtunut :

Siihen on mahtunut paljon villasukkia :












Useita lapasia:










Erinäisiä ohjeita :











Värjättyjä lankoja ja väkerryksiä:









Virkkauksia, vinkkejä ja linkkejä :

Kuva pinterestistä

Kuva pinterestistä



Kuva : Facebook




Sellainen on minun tarinani, värikäs kuin minäkin. Jostain kummallisesta syystä minun kone näyttää osan kuvista hieman sumuisena, mutta en löytänyt syytä sille. Toivotaan, että syy on minun koneella ja pahoittelut jollei ole. Tästä on hyvä jatkaa ja opetella uutta :)

2 kommenttia: